Informacja dla osób niesłyszących - Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Informacja dla osób niesłyszących

Informacja dla osób niesłyszących

Z dniem 1 kwietnia weszła w życie Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz..U. poz. 1243 nr 209 z 2011 r.).

Komenda Miejska Policji w Chorzowie realizuje obsługę osób głuchoniemych poprzez pomoc tłumacza języka migowego.
Osoba uprawniona zobowiązana jest zgłosić chęć skorzystania z usługi co najmniej na 3 dni robocze przed zaplanowanym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenia można dokonać osobiście, pisemnie, telefonicznie, e-mailem oraz za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (www.epuap.gov.pl):

tel. 32 4771 52 55
e-mail: komendant@chorzow.ka.policja.gov.pl


Świadczenie dla osoby uprawnionej jest bezpłatne.

Osoba uprawniona (głuchoniema) może korzystać z pomocy osoby przybranej, tzn. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu porozumiewania się w załatwieniu spraw w jednostce Policji.

Zainstaluj wtyczkę Flash, aby zobaczyć odtwarzacz.
pobierz film - 25.3 MB